Yandaş medya Davutoğlu'nun Gelecek Partisi'ni görmedi

Ankara uzun süredir, AKP'den kopanların kuracakları partileri konuşuyordu ve dün bu partilerden biri kuruldu. AKP'den istifa eden Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, Gelecek Partisi'ni resmen ilan etti. 

Davutoğlu bir basın toplantısıyla partisinin  programını açıkladı. Ancak AKP'ye yakınlığıyla bilinen yandaş medya Ahmet Davutoğlu ve partisine hiç yer vermemesi dikkat çekti. 

Yenişafak, Star, Akşam, Güneş gazeteleri anasayfalarından Gelecek Partisi'nin kuruluşunu görmezlikten geldi. Türkiye gazetesi sadece "Gelecek Partisi, geçmişi istedi" başlığıyla küçük kutudan gördü.

Muhalif kesimleri hedef göstermekle tanınan Akit gazetesi anasayfadan "Davutoğlu'nun partisi gelecek vaad etmedi" başlığıyla haberi verdi. 

Gelecek Partisi, sadece yandaş medyada değil, kendisini muhalif olarak tanımlayan medya da yer bulamadı. Cumhuriyet gazetesi Davutoğlu'nun partisini anasayfasından görmedi.

BirGün gazetesi "Sahte umut esterdi", Sözcü gazetesi "Siyasette yeşil yaprak" başlığıyla haberi küçük kutudan verdi. 

Yeniçağ gazetesi de küçük kutudan gördü ve "Davutoğlu 'Anadilde eğitim' dedi" başlığını tercih etti. 

Ahmet Davutoğlu'nun partisini manşetinden duyuran gazete ise Karar oldu. Gazete, partinin kuruluşunu "Liderin değil, ortak aklın dediği olacak" başlığıyla manşetten gördü.